Still-kuvauksissa leikittelimme valoilla ja varjoilla, sekä valitsimme harmonisen värimaailman, joka tukee tuotteen visuaalista identiteettiä ja herättää huomion heti kuvavirtaa selatessa. Jokainen kuva rakennettiin tarkasti, jotta tuotteen muoto ja värit pääsisivät oikeuksiinsa.
Stop motion -videossa testasimme eri sommitteluja ja liikeratoja – muutamalla kapselilla ja kekseliäällä rytmillä saa aikaan liikettä, joka on hauskaa, raikasta ja helposti jaettavaa videomainontaa. Yksinkertainen, mutta tehokas tapa tuoda tuote eloon somessa.
Kyseessä ei ollut asiakastyö, vaan referenssikuvaus omaan tuotekuvausportfoliomme. Tavoitteena oli kokeilla uusia kuvaus- ja valaisutekniikoita, ja näyttää, miten tuotevideo ja still-kuvaus voivat yhdessä vahvistaa brändin näkyvyyttä – selkeästi, houkuttelevasti ja laadukkaasti.
