Kouvolan Asunnot – Elämäsi kokoinen koti

Kaikissa elämänvaiheissa koti on ilon ja lämmön lähde. Kouvolan Asunnot on suurin toimija Kouvolan vuokra-asuntomarkkinoilla, ja tarjoaa kohtuuhintaista vuokra-asumista kaikkiin elämäntilanteisiin eri puolilta kaupunkia. 

Tavoite

Alueellisen TV-mainoskampanjan tavoite oli nostaa Kouvolan Asuntojen tunnettuutta varteenotettavana ja kiinnostavana vuokranantajana, sekä muuntaa vuokralla asumisen aavistuksen pölyistä mielikuvaa.

Ratkaisu

Tuotimme Kouvolan Asunnoille Hybridituotantona TV-mainoksen sekä kuvapankkikuvauksen. Hyvin suunnitellun ja aikataulutetun kuvauspäivän aikana syntyi paljon materiaalia, jota voidaan myöhemmin jatkojalostaa esim. somekäyttöön suunnattujen lyhyiden tiisereiden muodossa.

TV-mainos – Löydä meiltä elämäsi kokoinen koti

Kouvolan Asuntojen ihmisläheinen ja tarinallinen brändifilmi kertoo arjen sujuvuudesta sekä haaveiden toteutumisesta: koko elämän mittaisia, arvokkaita muistoja syntyy myös vuokralla asuessa. Tuotannon jokaisessa vaiheessa huomioitiin yrityksen brändi-ilme sisustuksen ja vaatetuksen sävyjä myöten. Kampanjaa varten teimme laajan castingin oman mallipankkimme avulla.

”Tavaton vakuutti ammattimaisuutensa heti ensimmäisestä suunnittelupalaverista lähtien, ja oli helppo luottaa koko projekti heidän osaaviin käsiinsä. Hommat hoituivat tiiviistä aikataulusta ja koronan tuomista rajoituksista huolimatta juuri niin kuin pitikin. Lopputulokseen olimme enemmän kuin tyytyväisiä.”

Mari Martikainen

Markkinointi- ja viestintäasiantuntija, Kouvolan Asunnot

Valokuva + videotuotanto = hybridituotanto

TV-mainoksen kuvaukset toteutettiin ns. hybridituotantona, jolloin kuvauspäivän aikana videon lisäksi kuvattiin myös valokuvia. Hybridituotantona asiakas saa videon lisäksi kustannustehokkaasti laadukkaita mainoskuvia oman markkinoinnin tueksi. Kuvauksissa syntynyt runsas kuvapankki takaa asiakkaalle brändin ja kampanjan mukaisen kuvaston niin nettisivuille kuin muihinkin haluttuihin kanaviin.

Tehokas TV-mainonta

TV-mainonnalla on suurempi huomiarvo ja pidempi muistijälki kuin videomainonnalla sosiaalisessa mediassa. Alueellinen TV-mainoskampanja on kustannustehokas keino tavoittaa laajasti alueen katsojat. TV-spotin lisäksi mainonta kannattaa laajentaa myös suoratoistopalveluiden puolelle. 

Haluaisitko tietää lisää videomarkkinoinnista?

Tavattoman tiimi

Tuottaja-käsikirjoittaja

Jonna Savolainen

Videokuvaaja

Jukka Koskinen

Ohjaus ja editointi

Timo Tuviala

Valokuvaus

Misa Kannos

Sisustus

Laura Huusari

Mallien stailaus

Karoliina Eriksson ja Sari Blomberg

Meikit ja kampaukset

Janika Rikkola

Kertoja

Markus Waara