Kaikissa elämänvaiheissa koti on ilon ja lämmön lähde. Kouvolan Asunnot on alueen suurin toimija vuokra-asuntomarkkinoilla. Yritys tarjoaa kohtuuhintaista vuokra-asumista kaikkiin elämäntilanteisiin eri puolilta kaupunkia.
Tavoite
Alueellisen TV-mainoskampanjan tavoite oli nostaa Kouvolan Asuntojen tunnettuutta varteenotettavana ja kiinnostavana vuokranantajana, sekä muuntaa vuokralla asumisen aavistuksen pölyistä mielikuvaa.
Ratkaisu
Tuotimme Kouvolan Asunnoille Hybridituotantona TV-mainoksen sekä kuvapankkikuvauksen. Hyvin suunnitellun ja aikataulutetun kuvauspäivän aikana syntyi paljon materiaalia, jota voidaan myöhemmin jatkojalostaa esim. somekäyttöön suunnattujen lyhyiden tiisereiden muodossa.
TV-mainos – Löydä meiltä elämäsi kokoinen koti
Kouvolan Asuntojen ihmisläheinen ja tarinallinen brändifilmi kertoo arjen sujuvuudesta sekä haaveiden toteutumisesta: koko elämän mittaisia, arvokkaita muistoja syntyy myös vuokralla asuessa. Tuotannon jokaisessa vaiheessa huomioitiin yrityksen brändi-ilme sisustuksen ja vaatetuksen sävyjä myöten. TV-mainosta varten teimme laajan castingin oman mallipankkimme avulla.
”Tavaton vakuutti ammattimaisuutensa heti ensimmäisestä suunnittelupalaverista lähtien, ja oli helppo luottaa koko projekti heidän osaaviin käsiinsä. Hommat hoituivat tiiviistä aikataulusta ja koronan tuomista rajoituksista huolimatta juuri niin kuin pitikin. Lopputulokseen olimme enemmän kuin tyytyväisiä.”
Valokuva + videotuotanto = hybridituotanto
TV-mainoksen kuvaukset toteutettiin ns. hybridituotantona, jolloin kuvauspäivän aikana videon lisäksi kuvattiin myös valokuvia. Hybridituotantona asiakas saa videon lisäksi kustannustehokkaasti laadukkaita mainoskuvia oman markkinoinnin tueksi. Kuvauksissa syntynyt runsas kuvapankki takaa asiakkaalle brändin ja kampanjan mukaisen kuvaston niin nettisivuille kuin muihinkin haluttuihin kanaviin.
Tehokas TV-mainonta
TV-mainonnalla on suurempi huomiarvo ja pidempi muistijälki kuin videomainonnalla sosiaalisessa mediassa. Alueellinen TV-mainoskampanja on kustannustehokas keino tavoittaa laajasti alueen katsojat. TV-spotin lisäksi mainonta kannattaa laajentaa myös suoratoistopalveluiden puolelle.
TV:ssä mainos nähdään ja muistetaan
Videomainonta televisiossa on tutkitusti tehokasta. Se yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan tunteita herättäväksi kokonaisuudeksi, joka kantaa jääkaapillekin asti.
Tavattoman tiimi
Tuottaja-käsikirjoittaja
Videokuvaaja
Ohjaus ja editointi
Valokuvaus
Sisustus
Mallien stailaus
Karoliina Eriksson ja Sari Blomberg
Meikit ja kampaukset
Janika Rikkola
Mallit
Kertoja
Markus Waara