Napracare – videomainontaa ostopolun eri vaiheisiin

Napracare on erikoistunut tuki,- ja liikuntaelimistön sairauksien sekä toimintahäiriöiden tutkimiseen, hoitoon ja kuntoutukseen. Hoidossa tarkoituksena on pyrkiä löytämään se tekijä, joka oireen aiheuttaa, mutta myös selvittämään, mistä oireilun alkaminen johtuu.

Haaste

Terveyspalveluja tarjoavien yritysten asiakassuhteet ovat aina hyvin henkilökohtaisia. Asiakkaan tulee tuntea olonsa huomioiduksi ja turvalliseksi sekä palvelun laadun tulee vastata asiakkaan tarpeita. Uusien asiakkuuksien hankinnassa ensivaikutelma on todella tärkeä ja tähän haasteeseen tartuimme lähtiessämme tuottamaan videomainontaa naprapatian palveluja tarjoavalle yritykselle.

Ratkaisu

Uusien asiakkaiden hankkimiseksi suunnittelimme asiakkaan ostopolun kahteen ensimmäiseen vaiheeseen soveltuvia videoita. Lyhyillä, laadukkaasti toteutetuilla sosiaaliseen mediaan tarkoitetuilla pystyvideoilla herätetään asiakkaan kiinnostus yrityksen palveluita kohtaan ja ohjataan heidät Napracaren nettisivuille hakemaan lisää tietoa. Napracaren nettisivuille, eli ostopolun toiseen vaiheeseen olemme tuottaneet videon, joka tarjoaa lisää tietoa naprapaatin palveluista. Videon avulla vähennetään myös mahdollisia pelkoja naprapatiaan liittyen.

”Ammattitaitoinen, asiakaslähtöinen ja rento. Sanoja, jotka kiteytyvät hyvin TAVATON mediaan. Yhteistyön helppous ja kuvaustilanteessa vallinnut lämmin tunnelma on jäänyt hyvin mieleen. Tykkäsin! Kameran eteen hyppääminen ja siinä luontevana oleminen ei ole helppoa. Kiitos TAVATON median väki avusta sekä loistavasta rekvisiitan käytöstä!”
Antti Lahtinen

Yrittäjä, Napracare

Ostopolku on asiakkaan kulkema matka, jonka
päämäärä on ostettu tuote tai palvelu

Tämän päivän asiakas osaa hakea tietoa ja vertailla eri mahdollisuuksia ennen ostopäätöksen tekemistä. Tästä syystä on hyvin tärkeää kertoa asiakkaalle omien tuotteiden ja palveluiden erinomaisuudesta, eri kanavissa ja erilaisia tapoja hyödyntäen. Samalla helpotetaan asiakkaan ostopäätöksen syntymistä. Oheisen videon tavoitteena on kertoa, mitä naprapaatti tekee ja minkälainen henkilö on Napracaren yrityksen takana.

Lyhytvideot sosiaaliseen mediaan

Lyhyiden videoiden tarkoitus on herättää uusien asiakkaiden mielenkiinto yrityksen palveluita kohtaan ostopolun ensimmäisessä vaiheessa. Videot ovat tavallaan kuin oikean elämän ensitapaaminen kättelyineen ja poskisuudelmineen. Ne myös antavat herätteen uusille tilauksille vanhoilta asiakkailta. Pituudeltaan videot ovat 10-15 sekuntia, ja niillä ohjataan asiakas Napracaren nettisivuille. Kuvasimme videot Tavattoman omalla studiolla Kouvolassa.

Miten voimme auttaa?

Me tiedämme, miten video ja valokuva toimii. Ota rohkeasti yhteyttä niin mietitään yhdessä teille sopiva ratkaisu.