Jani Kiviranta
Strategiasparraaja
Jani on luovaksi analyytikoksi kasvanut humanisti, joka oikeasti osaa kuunnella asiakastaan. Hänen yli 20 vuoden työkokemus markkinointiviestinnän erilaisten ongelmien ratkomisesta eri kokoisille PK-yrityksille näkyy hänen tavassaan ohjata, kuunnella ja auttaa. Hän arvostaa ajattelua ja kannustaa tekemään sitä yhdessä, erilaista näkökulmista.
“Käytännön tekeminen on opettanut löytämään tehokkaita keinoja, joista on erityistä etua asioiden eteenpäin viemisessä. Vaikka työ on sisältänyt paljon niin visuaalista suunnittelua kuin koodailua, lähtee kaikki hyvä asiakkaiden arjen helpottamisesta.”
Brändityössä Jani lähtee liikkeelle pohjatöistä. Lopulta brändi kiteytetään näkyväksi, mutta pohjatyö tehdään porkkanamaallakin lapioimalla. On ensisijaisen tärkeää, että brändityö näkyy myös yrityksen arjessa. Eletään niitä arvoja, joiden puolesta liputetaan:
“Ratkaisujen löytäminen oikeisiin ongelmiin säästää paljon aikaa. Se vaatii rohkeutta ja heittäytymistä.”
Eri toimialojen kehittäminen on lähellä Janin sydäntä ja siksi puolet sielusta ja sydämestä sykkii tällä hetkellä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoululla.
“Lähes kaikki on mahdollista, mutta osa asioista on vain epätodennäköisempiä.”
Lisää samanlaisia uutisia: